Sveikata ir grožis

Amerikiečiai susirūpinę  dėl sveikatos

Amerikiečiai susirūpinę dėl sveikatos

JAV atliktas tyrimas parodė, kad amerikiečiai gauna nepakankamai vitamino D ir kalcio nepaisant to, kad nemažai gyventojų vartoja maisto papildus.

Mokslininkai išanalizavo pastarojo nacionalinio sveiktos ir mitybos tyrimo duomenis, kad įvertintų, kiek vitamino D ir kalcio gyventojai gauna su maistu ir vandeniu bei vartodami maisto papildus. Tyrimo ataskaitą paskelbė žurnalas „Journal of Nutrition“, praneša nutraingredients-usa.com.

Tyrimo duomenys leido padaryti išvadą, kad nors maisto papildai populiarėja, kalcio ir vitamino D nepakankamumas tebelieka gana išplitęs.

Šių maistingųjų medžiagų gana daug gauna vos tik gimę arba vaikščioti pradedantys kūdikiai, tačiau tokių paauglių ir suaugusiųjų yra žymiai mažiau.

Pavyzdžiui, tik 13 procentų 14-18 metų merginų kalcio suvartojo reikiamą kiekį, įskaitant ir šio maisto papildo vartojimą. Vyresnio amžiaus vyrai ir moterys taip pat retai suvartoja pakankamai vitamino D arba kalcio.

Ir taip yra nepaisant to, kad gana daug JAV gyventojų vartoja maisto papildus. 43 procentai amerikiečių teigia vartoję kalcį (2003-2006 metų duomenys), o 37 procentai – vitaminą D (2005-2006 metų duomenys). Apskritai, 53 procentai amerikiečių tuo metu teigė vartojantys maisto papildus.

Tačiau kai kuriose amžiaus grupėse maisto papildų vartojimas turėjo didelės įtakos, kad didesnė dalis žmonių maistingųjų medžiagų gautų pakankamai.

Pavyzdžiui, 21 procentas 19-30 metų moterų grupėje vitamino D pakankamai gavo su maistu palyginti su 41 procentu, kai buvo įskaičiuota ir tai, kad dalis jų vartojo ir maisto papildus.

Kai dėl kalcio, tik 22 procentai 51-70 metų amžiaus vyrų pakankamai jo gavo su maistu ir vandeniu palyginti su 32 procentais įskaičiavus ir maisto papildų vartojimą.

Tyrimo autoriai pažymi, kad gautieji duomenys parodo žymią įtaką visavertei žmogaus mitybai.

Lietuvoje, kaip ir visoje Europos Sąjungoje, rekomenduojama vitamino D paros norma yra 5 mikrogramai, o kalcio – 800 miligramų.

Skaitytojų įvertinimas:

  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 

Spausdinti Rekomenduok Įdėti į mėgiamiausius Komentarai (0) Paskelbta 9-Apr-2010 04:04 pm

Visi straipsniai šia tema (Sveikata ir grožis) →

Rekomenduok

  

Rekomenduok  Išvalyti

23 Gegužės 2012 Kokią užkrečiamąją ligą galime parsivežti iš svečios šalies?
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
22 Gegužės 2012 Dėl kepenų cirozės kaltas tik alkoholis?
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
22 Gegužės 2012 Dėl kepenų cirozės kaltas tik alkoholis?
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
22 Gegužės 2012 13 metų trukęs tyrimas parodė, kad kasdien gerti kavą sveika
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
21 Gegužės 2012 Ilgesnis mokymosi laikas sumažina ankstyvos mirties riziką
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
20 Gegužės 2012 Gyvenantys ne pagal savo vidinį laikrodį provokuoja antsvorį!
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
19 Gegužės 2012 3 įpročiai, kurie leidžia nesilaikyti 3 sveikatos taisyklių
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
19 Gegužės 2012 Aspirinas – ir nuo vėžio
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
18 Gegužės 2012 Gera žinia: vis mažiau žmonių miršta nuo vėžio
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
18 Gegužės 2012 Ateityje ligas diagnozuos išmanieji telefonai
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 

Naujienos

Ieškoti

Naujienlaiškis

Prisijungti  Atsijungti

Apklausa

Ar krizė jau baigiasi?

Balsuoti

Šiandien įvyko

Diena istorijoje - Gegužės 23:

Vardadieniai – Gertautas – Tautvydė – Ivona – Žydrūnė – Žydrūnas

Žiūrėti

Anekdotai

prasideda gyvunu susirinkimas visi sedi meska klausia: -kas prisiko ant mano takelio? -kas prisiko ant mano takelio!!!!!!!!! kiskis pasibaimines...

Žiūrėti

Laikraštis

Horoskopas

Žiūrėti

Kryptys

Vykdyti

SMS

Siųsti Išvalyti

Degalai