Sveikata ir grožis

Kalciui reikia pagalbos

Kalciui reikia pagalbos

Kai reikia sumažinti kaulų lūžių riziką, paprastai gydytojai rekomenduoja vartoti daugiau kalcio, taip pat kalcio su magniu, tačiau JAV atliktas tyrimas pabrėžė, kad šiam mikroelementui reikia vitamino D pagalbos, kuris atlieka didelį vaidmenį organizmui įsisavinant kalcį.

Kad žmogaus kaulų tankis būtų reikiamo lygio, su maistu turi būti gaunama pakankamai kalcio. Tačiau kaulų tvirtumui įtakos turi ir tokie dalykai kaip sportavimas, rūkymas ir vitaminas D, kuris organizmui padeda įsisavint kalcį.

Tyrimui JAV mokslininkai naudojo duomenis apie beveik 10 tūkstančių vyrų ir moterų, kurių amžius buvo 20 metų ar daugiau. Vitamino D kiekiui nustatyti buvo tiriama, kiek kraujyje yra 25-hidroksivitamino D. Pastebėta, kad daugelio tiriamųjų 25(OH)D rodikliai buvo mažesni nei rekomenduojami 75 nanomoliai litre kraujo.

Tyrimo autoriai daro išvadą, kad kaulams stiprinti labiau verta padidinti vitamino D kiekį kraujyje iki reikiamo lygio nei padidinti kalcio suvartojimą iki per 566 miligramų per dieną moterims ir 626 miligramų per dieną vyrams.

Pasak tyrėjų, daugiau kalcio suvartoti gali būti svarbu tik moterims, kurios vitamino D turi itin mažai – mažiau nei 50 nmol/l.

Tyrimo ataskaitą paskelbė žurnalas „Journal of Bone and Mineral Research“, praneša sciencedaily.com.

Lietuviams rekomenduojama per parą suvartoti 800 miligramų kalcio ir 5 mikrogramus vitamino D.

Savigydos pramonės asociacijos informacija

Skaitytojų įvertinimas:

  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 

Spausdinti Rekomenduok Įdėti į mėgiamiausius Komentarai (0) Paskelbta 25-Mar-2010 10:25 pm

Visi straipsniai šia tema (Sveikata ir grožis) →

Rekomenduok

  

Rekomenduok  Išvalyti

23 Gegužės 2012 Kokią užkrečiamąją ligą galime parsivežti iš svečios šalies?
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
22 Gegužės 2012 Dėl kepenų cirozės kaltas tik alkoholis?
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
22 Gegužės 2012 Dėl kepenų cirozės kaltas tik alkoholis?
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
22 Gegužės 2012 13 metų trukęs tyrimas parodė, kad kasdien gerti kavą sveika
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
21 Gegužės 2012 Ilgesnis mokymosi laikas sumažina ankstyvos mirties riziką
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
20 Gegužės 2012 Gyvenantys ne pagal savo vidinį laikrodį provokuoja antsvorį!
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
19 Gegužės 2012 3 įpročiai, kurie leidžia nesilaikyti 3 sveikatos taisyklių
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
19 Gegužės 2012 Aspirinas – ir nuo vėžio
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
18 Gegužės 2012 Gera žinia: vis mažiau žmonių miršta nuo vėžio
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
18 Gegužės 2012 Ateityje ligas diagnozuos išmanieji telefonai
  • Current Rating
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 

Naujienos

Ieškoti

Naujienlaiškis

Prisijungti  Atsijungti

Apklausa

Ar krizė jau baigiasi?

Balsuoti

Šiandien įvyko

Diena istorijoje - Gegužės 23:

Vardadieniai – Gertautas – Tautvydė – Ivona – Žydrūnė – Žydrūnas

Žiūrėti

Anekdotai

- Kodėl tu toks nuliūdęs atsikėlei?- paklausė žmona vyrą. - Sapnavau, kad uošvė įkrito į šulinį ir prigėrė. - Bet juk tai sapnas… - Todėl ir liūdna...

Žiūrėti

Laikraštis

Horoskopas

Žiūrėti

Kryptys

Vykdyti

SMS

Siųsti Išvalyti

Degalai